www.tilFT.dk fra: www.beholy.be

Ung igen . dk
af Mil Jan Wind Tlf 42 10 1730
Min opfattelse af virkeligheden med forbehold

(alle datoer)- fra mig. Det er mig velbehageligt og dig til velsignelse."
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
26. juli "Den som lever med mig, hører min røst og glæder sig over den, ligesom jeg hører jeres røst og glæder mig over den! JEG gør min gerning helt, drag jer ikke bort fra mig. Alt, hvad I gør for min skyld, bærer sin frugt i rette tid. Stræb ikke, tro kun, i MIT samfund lever mennesker af tro! Regn med mig! Jeg ser dine tanker og ønsker, din vilje og din svaghed, og jeg er din FRELSER!"
Juli 26. 2014 Kl 7:01 Jeg havde en lang drøm i nat, som bliver for lang til at skrive om.
Den var lige så voldsom som høsten på markerne i disse dage, mange høster deres kærneafgrøder i disse dage. Vintersæde og raps bliver mejet ned og strå bliver presset i baller.
Modsat solens overvældende varme, så vågnede jeg op i morges efter en nats oplevelser i en mørk by, Jeg fulgte mig selv hele tiden, jeg besøgte en to og tre forskellige og store personligheder, lidt ligesom jeg besøger eller får besøg af Mormonkirken, Jehovas Vidner og Islam kun i mine tanker.
Som i enhver anden bandekrig, så endte det med at jeg bevægede mig rundt som den eneste. De andre opgav, ved mit sidste besøg hos den sidste ven, så jeg ham sidde som en gammel narkoman, dog ung af alder. Han havde pirset sine læber med et sejlgarn, der var negl på overlæben, som hos en fugl, enden af sejlgarnet, var ca ½ meter, og den slugte han langsomt som en blød margaronni, det var hans endeligt, jeg forlod ham inden han blev færdig.
Efter dette var jeg den eneste chef tilbage i byen. Mit liv forandrede sig også efterfølgende.
Der var ingen, jeg kunne besøge, i drømmen. Bandelederne var væk, alle sammen.
Jeg gik op på en lille høj, hvor der stod en palle med mange Kinapenge, hver seddel var på 500.000 og de stod i pakker med 500 i hver, men papiret var fyldigt, tykkelsen af det var dobbelt så stor som kontorpapir, dvs en pakke var dobbelt så tyk, men vejede det samme.
der var 3 bundter i hver stak, og dem var der mange af på den palle.
jeg tog et bundt penge med omkring 300 sedler i, viftede med dem, og ville strø dem ud, fra højen og ville sige: Se!
Min næstyngste søn kom og ville bære 3 pakker, men inden han fik dem op på skulderen, voksede de i størrelse, selv 1500 ark blev så store og umulige for ham at bære. At de gled ned for ham, imedens jeg holdt i dem.
Sådan er livet, det er ikke muligt at forstå alle siderne af kunsten på et museum.
Vi går igennem og danner vores egne indtryg. Og det er det.
Kunstneren går herfra med en vished om, at han nåede de mål, han havde sat sig.
Ligesom Jesus, Han nåede også at se sin gerning fuldbragt. Og det var det. Hans liv fortsætter, og det gør vi alle sammen, - fortsætter med at lever, på den anden side, i en åndelig verden, for evigt.
sidst
Jeg havde et visdomsord i går, som jeg burde være flov over: fisse; men det kom til mig, eller fra mig, og jeg kunne fornemme Guds nærvær, som i en bøn.
Det var hverken flovt eller skamfuldt for mig, og jeg tænkte på Kong David, som også fik en ung sengeveninde, på hans gamle dage.
Jeg har haft mange veninder i mit liv, men går alligevel rundt alene.
Det burde ikke være forbudt eller fyldt med skam, at ønske sig dagligt selskab af en sød og hengiven veninde.
I selskab med Gud var det naturligt. (For mig).
Jeg havde et andet wisdomsord forleden: Dusberg, det førte til en undersøgelse af Duesburg i Tyskland. og senere Duesberg, uden resultater-
Jeg gentager vist mig selv.
Men slutresultatet blev at det grundfjeld, som vi bygger på, gjorde mig til bjerg.
Det kan bedst forklares med en TAOs ord: Vores bønner er som en lille kilde, der sammen løber ud i en bæk, en å, en flod for til sidst at smelte sammen med alle de andre dråber i havet.
Og jeg er jo egentligt ikke bjerg, bare et sandkorn, som alle andre, sammen med alle andre,
Som en stjerne, på stjernehimmelen, som en fugl, i naturen, som et menneske, der elsker Gud af hele mit hjerte, sjæl og sind.
PS! de Danske æ ø og å mangler i dette program, som er det eneste jeg har på min 64 bit i7 computer, mine gamle 32 bit programmer kører ikke på det nymodens stads. (blev rettet i denne tekst, dagen efter)

Kl. 9:29 jeg drømte en ny drøm, hvor en pige hjalp mig med disse ting, (dvs at samle og sortere disse sider), men det er ikke det, jeg beder om eller ønsker.
Det ønske har jeg haft, og jeg har mødt kvinder, som kunne bistå mig i dette arbejde. Jeg har enda mødt nogle, ikke en men flere, så er fyldt med Guds Ånd, som kendte mine tanker, mine handlinger osv.
men selv det, fungerer ikke.
For en ting ar at være fyldt med Sandhedens Ånd,
En anden ting er at følge Gud, Jesus fulgte Gud, Apostlene fulgte Jesus, og glæden var stor hos Jesus når Han opdagede, at de lyttede til Guds Ånd, som Da Peter svarede på spørgsmålet om: Hvem de syntes Han var.
Jesus var Guds Søn, sagde Peter.
Det havde Peter hørt fra Ånden, Guds Ånd, det havde intet menneske fortalt ham.
Det bringer glæde, hos Jesus.
For udover at bringe Frelse, så havde Jesus bragt det største til Peter, som Jesus kan give.
Ved sit eksempel, som Peter kopierede, havde Jesus opnået det der glæder Ham mest.
Selvfølgelig er det en stor glæde at få sejeren over alt det onde i hus. Sejeren på Korset, sejeren på Herrens dag. Puh ha, sikke en dag, uh sikke en oplevelse.

Men glæden og evigheden er uden mindet om korsfæstelsen.
Jesus bliver husket som lammet. ikke som den korsfæstede.
Og nadveren og Ordet tilflyder fra Gud i evighed, ligesom da Peter tog imod Guds udbrud: Han er Min Søn, den elskede.
At lytte og kunne lytte til Gud, er GAVEN, vi tager imod, med kyshånd.
Kl 10:19 jeg havde et andet visdomsord forleden, om dem som kommer i Helvedet, der er på tålt ophold.
når tiden er ude, bliver de kastet ud på 2 diskos, store som roterende planeter, eller solsystemer, af en engel, som kan den slags.
deres fald bliver som i en bundløs brønd, hvor man nederst nede kan se dem som ufødte fostre, sammen med andre krigere, som valgte og anvendte magt uretfærdigt.
Det er dem, som Johannes Åbenbaring fejlagtigt beskriver som en ny og kommende hændelse.
De er allerede i deres huler i helvedet. de ønske allerede nu at klippen ville over dem, at fængslet vil styrte sammen over dem og gøre en ende på deres misserable tanker og elendige minder om et respektløs liv i deres korte prøvetid, som menneske.
Men det vil være uretfærdigt, for dem de forbrød sig imod.
De er skabt af en evig Gud, ligesom Satan og hans engle er evige, og Helvedet blev skabt som et sted for de onde ånder, som er ufødt.
At mennesker så gik hen og forelskede sig i disse falske løgnagtige og onde ånder, som aldrig holder det de lover.
Det var dumt, og selvfølgelig skal der straffes for bedrag.
Det var med den dom, at Jesus skulle lide døden, for præsterne (Annas især), ville ikke tro at Jesus talte sandt.
Derfor blev det Herrens Dag, den dag, hvor det daglige offer blev ophævet.
Og Guds folkekøkken blev lukket.
Og ville man have det daglige brød efter den dag, - , så måtte man selv bede til Gud. For Jesus er den eneste Præst, der overlevede og lever evigt efter Herrens Dag.
Templet blev genopført, på den tredje dag. Jesus først og os andre efter, vores legeme er DET NYE TEMPEL. For Gud og for Guds Ånd.
Det nye testamente fortæller om at De Onde Ånder, jages ud af vores legeme / tempel. Sådan er det.
Lad sandheden fylde dine tanker. Så forsvinder løgn og mørke tanker uden lange forklaringer.
Mørket forstår det ikke.
.