fra: www.beholy.be

af Mil Jan Wind Tlf 42 10 1730
Jeg tager mit telefonnummer af i dag.
Der er for mange dumme opkald.
Fra nogle, som ikke taler, og måske bare vil vide: Hvor jeg befinder mig.
miljanwind@yahoo.com
index over mine sidste års mange hjemmesider

hjælp mit til at få mit parti "de kristne" på stemmesedlerne til valg! Send din e-mail til: valg@beholy.be


Min opfattelse af virkeligheden er med forbehold

(alle datoer)- fra mig. Det er mig velbehageligt og dig til velsignelse."
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
25. oktober
"Som solen er for blomsten, er min kærlighed for menneskers hjerte. - Fred, nåde og barmhjertighed stråler ned over hjertet, og glæden fylder det hjerte, som åbner sig for mig. Stands den ikke undervejs, luk den ind, og luk den ud - til andre.
'Herrens glæde er eders styrke!'(Nehemias 8, 10)"
Kl. 7:02 2019 Oktober 25 i går tænkte jeg på min mors fødselsdag, i dag tænker jeg på Jesus fødselsdag, som er om en måned, Hans babyshower var en måned senere, hvor vi fejrer jul, siden Jesus, den største hellige begivenhed, overhovedet. Aller Heljens Dag, og Hellig Trekonger, Det hele samlet på en aften og en morgen. Selv Påske måltidet, er ført ind i Julens traditioner.
Man skal forstå højtiderne, og deres påvirkning, før man kan fårstå det jeg her skriver.
Påsken er at spise sammen, i ET stort sammenskuds gilde, eller hvor De rige bringer al maden, i form af slagtoffer.
Jesus tog imod brød og fisk, ved en fest, Han havde inviteret til, og bespiste 5000. En lille dreng gav begejstret sin madpakke til festen, og Drengens bidrag velsignede Gud, sammen med andre bidrag, så der blev mad nok til alle + mange kurve fulde til hjemrejsen.
Jeg tænker tit på drengens bidrag, for ligesom mit bidrag som her er en tekst, en række ord, så kan Gud velsigne den også, så der er flere end jeg, som har glæde af den.
Jeg kommer tættere på Gud, på denne måde, både i sjæl og i sind og i gerning.
Kl 7:16 men jeg ville egentligt skrive om noget helt andet.
En af mine venner, jeg har set ham og snakket lidt med ham igennem årene, så meget venner er vi heller, slet ikke, han passer sit arbejde, og det er på hans arbejdsplads jeg hilser på ham, ligesom når jeg får venner med mange der kører bus.
Hans problemer kunne jeg sammenligne med Job i bibelen.
Og pludselig slog det mig at netop Job, er en nøgleperson, fordi han er en af Patriarkerne, dvs Han levede før syndfloden.
Denne min ven er i høj grad en patriark, nok lidt modvilligt. Men jo.
Og ligesom Jakob, så havde de begge to en kamp med Gud, en kamp om at holde fast på Gud, ligesom Jesus egentligt også havde.
Så frem alle Patriarker, Kæmp og gør Gud nærværende.
Kl 15:00 har besluttet at klare mig uden telefonnummer.
Jeg har ikke fået oplald fra en eneste, som ville i kontakt med mig, i forhold til noget af det jeg skriver om.
Jeg har fået et enkelt opkald fra en menighed, som ville have penge af mig, og et par andre menigheder har vist mig interesse, også fordi de ville have økonomisk opbakning fra mig.
En stor del piger, har også kontaktet mig.
Spilleklubber har prøvet at kontakte mig.
Men ingen har kontaktet mig, for at få vejledning, jo, egentligt, jeg husker en, engang, som ville have vejledning i sit liv.
Ellers ingen. Så med 20 års erfaring, finder jeg ingen grund til at offentliggøre mit telefonnummer mere. (siden januar 1999)
Kl 15:15 bibelkode for i dag:

Ezekiel 31:15 Thus saith the Lord GOD: In the day when he went down to the nether-world I caused the deep to mourn and cover itself for him, and I restrained the rivers thereof, and the great waters were stayed; and I caused Lebanon to mourn for him, and all the trees of the field fainted for him.

Det er nu kommet frem, at UFO hysteriet er Satans broderskab, Men Satan er ikke mere, og de onde engle er heller ikke mere, de får ikke mere vand fra Gud, siden Jesus, er denne udrensning af Jordens onskab, stået på godt hjulpet af: Dem, der har og af Dem, som vil rejse sig op og kæmpe imod de, som gør ondt, dvs imod de, der overtræder Moseloven. Og andre love, som Gud måtte have tilført, siden. F eks Ikke at ville lytte til Helligånden.

Psalms 94:16 Who will rise up for me against the evil-doers? Who will stand up for me against the workers of iniquity?

Report:
ôùúäéøùúåë 26 Tishri 5780 = Oktober 25 2019 874562 0,297 3,461 Numbers Ch 18 V 15 Letter 68 Psalms Ch 94 V 16 Letter 27
ôùúäéøùúå 6 Tishri 5780 = October 5 2019 874562 -1,105 2,059 Nehemiah Ch 12 V 27 Letter 25 Psalms Ch 94 V 16 Letter 27
äåäé Jehovah 1 -3,845 -0,681 Leviticus Ch 7 V 11 Letter 27 Leviticus Ch 7 V 11 Letter 30
äåäé Jehovah 1 -3,845 -0,681 Jeremiah Ch 10 V 1 Letter 17 Jeremiah Ch 10 V 1 Letter 20
äåäé Jehovah 1 -3,845 -0,681 Jeremiah Ch 10 V 2 Letter 6 Jeremiah Ch 10 V 2 Letter 9
äåäé Jehovah 1 -3,845 -0,681 Psalms Ch 94 V 17 Letter 5 Psalms Ch 94 V 17 Letter 8
áà father 1 -3,631 -0,467 2 Samuel Ch 11 V 1 Letter 40 2 Samuel Ch 11 V 1 Letter 41
áà father 1 -3,631 -0,467 Ezekiel Ch 31 V 15 Letter 28 Ezekiel Ch 31 V 15 Letter 29