www.tilFT.dk fra: www.beholy.be

Ung igen . dk
af Mil Jan Wind Tlf 42 10 1730
valg@dekristne.dk
Min opfattelse af virkeligheden med forbehold

(alle datoer)- fra mig. Det er mig velbehageligt og dig til velsignelse."
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
19. marts
- Så kappede soldaterne bådens tove og lod den drive bort.
(Ap.G. 27:32)
"Det var redningen for Paulus, og alle, som var ombord."
Sidst.
Marts 19 2018 Kl 03:37 i vores sind?
Jeg har nylig, også så sent som i går, prøvet at optage nogle ideer, hvor tegnet på en kristen bliver beskrevet.
Med min indsigt, kommer der selvfølgelig en overraskende historie ud af det. Og til min glæde, passer det fint til både deres historie, - og til det gamle evangelium, som hver en ydmyg præst har forkyndt med al den indsigt han har haft.
Ydmyg er her overfor Gud, Jesus og evangelisterne, Bibelen om du vil.
For selv Moses og Det Gamle Testamentes profeter havde et og samme evangelium at forkynde.
Vores sind? Er i den legemsdel som på engelsk kaldes for "forehead" dvs i vores tanker.
Vores hjertes tanker ligger dybere, spørg dit hjerte, elsker du virkelig den . . . og hvis tårerne kommer frem ved et ja, så ser man, at følelserne er med i den kærlighed, man har for den . . . (jeg tænker her på: Say yes to the dress, som handler om, at købe brudens kjole, hos Kleinfeldt i NY, en tvserie)
Når vi har Gud i vores tanker, så er vi salvede, for det er blot et billede, ligesom dåben og nadveren, som startede med påskelammet, hvor et totalt uskyldigt lille dyr, dør for vores skyld, vores tanker i Det Gamle Testamentes Evangelium, som giver os evigt liv i Guds Paradis, skulle gerne være, at nu kommer lammet op til Gud, i Himmelen.
Og nu spiser vi Påskemåltidet sammen med Gud, vi er venner, Gud og mig / os.
Det at holde Nadver sammen, er fra verdens grundlæggelse af, den selv samme kalk, som Noa, havde med i Arken, brugte Jesus den nat, hvor Han blev forrådt. Den selv samme Ark, som Moses havde med på hans ørkenvandring, sammen med Hebræerne, stod under Jesus kors, da Det Levende Lam, blev korsfæstet, (udenfor Jerusalems mure) klippen under korset revnede, og blodet flød ned igennem klippen og dækkede Arken med blod, det er senere blevet set i vor tid, og hele sceneriet er i dag gemt væk (af Jøderne) bag mur og tremmer, fordi nogle terrorister ville fryde sig over at kunne skade Guds paradis. (her på jorden).
Kopien af selv samme Ark, befinder sig i Afrika. (Som jeg har set det forklaret på film.)