www.tilFT.dk fra: www.beholy.be

Ung igen . dk
af Mil Jan Wind Tlf 42 10 1730
valg@dekristne.dk
Min opfattelse af virkeligheden med forbehold

(alle datoer)- fra mig. Det er mig velbehageligt og dig til velsignelse."
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
25. januar
"Søg ind til mig - ind i mine evige sandheder - og jeg vil lede jer.
Hold jer nær til mig, vejen er farlig. Min gerning må gøres i fuldstændig uafhængighed af mennesker, kun i lydighed og tiltro til MIG. Regn ikke med mennesker, men med MIG! Det første giver skuffelser og bitterhed; det sidste giver herlighed! Jeg har brug for en prøvet tro!
Drag jeres vej med glæde. Hvis I kunne se det, jeg ser, ville I takke!"
Sidst.
Januar 25 2018 Kl 06:05 Prinsesse.
som så mange andre søndage, ikke tit men det sker, tog jeg i kirke i søndags, for en uge siden.
Ved siden af mig, på den anden side af midtergangen, som deler kirken i 2, sad en pige, med det smukkeste ansigt.
Det havde jeg prøvet før, med andre piger og igennem årene.
Hun kontaktede mig efter mødet, men fordi jeg blev overfaldet af venner, smuttede hun, uden, at få en samtale med mig.
Mine ord, til hende i mine tanker kunne ha været: Se din kommende mand. (For hun var smuk, som en prinsesse.)
Hvis, jeg vil have fat i hende, eller andre, så må jeg tage initiativer, for at få: Det jeg vil have.
Og det er den konklution, jeg slutter hermed.

Kl 8:12 Jeg læste noget, som gav mig tanker. (Det viste sig at være teksten i morges, d. 25 Januar.)
Da Moses levede, kom 70 af den million tallige store skare, (11:21. Moses svarede: "600000 Fodfolk tæller det folk, + drenge under 26 år + piger og kvinder) han førte ud af Ægypten, i profetisk henrykkelse.
De havde alle sammen taget imod Gud, på en måde, som gjorde at Guds Jubel, blev delt med dem, på en tydelig og overbevisende måde.

4. Mosebog 11:28. Josua, Nuns søn, der fra sin ungdom af havde gået Moses til Hånde, sagde da: "Min Herre Moses, stands dem i det!"
29. Men Moses sagde til ham: "Er du skinsyg på mine Vegne? Gid alt Herrens folk var Profeter, gid Herren ville lade sin Ånd komme over dem!"

Jesus gør nøjagtigt det samme: Gør alle til profeter, ligesom Han selv, ved at kæmpe den kamp Gud havde tildelt Ham, Sin Søn.
Vi er jo alle Guds børn, hvis vi vil. Gud kan, det drejer sig ene og alene om vi vil.
(De 70 ældste kom dog ikke i henrykkelse mere, ifølge teksten, men de hjalp Moses med at se efter de måske 2 millioner Hebræere, som havde krydset Det Røde Hav. på vej til Det Forjættede Land.)