www.tilFT.dk fra: www.beholy.be

Ung igen . dk
af Mil Jan Wind Tlf 42 10 1730
valg@dekristne.dk
Min opfattelse af virkeligheden med forbehold

(alle datoer)- fra mig. Det er mig velbehageligt og dig til velsignelse."
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
28. november
- 'Døm ikke, for at I ikke skal dømmes; thi den dom, I dømmer med, med den skal I selv dømmes.' (Matt. 7:1)
"Den ydmyge dømmer ikke, men tager imod min advarsel, hvis han ser noget i en andens liv, som kan være til skade for hans egen eller andres sjæl.
Min advarsel er aldrig ment som dom, men som hjælp til frelse.
Lad derfor ingen advarsel blive til dom i dit hjerte - og lad kun advarslen gå videre, hvor jeg beder dig om det!
Min kærlighed kender ingen grænser, øs af den til alle mennesker; den efterlader liv og varme, der hvor den får lov at strømme igennem."
Sidst.
November 29 2017 Kl 05:19 evighedens skribenter / forfattere
Når man starter på Herrens Veje, med min baggrund, dvs efter skoletid, dvs efter 12 år i skole, som 19 årig, så er bibelen noget af det første man rækker ud efter.
Kom hviledagen i hu, at du holder den Hellig.
Det skriftsted kendte jeg, fordi vi havde søndage i Danmark, hele mit liv. Søndage er fridage, hvor man som børn oplevede sine forældre, eller en af dem, hele dagen. Man skulle selv finde på noget at lave, lege med naboernes børn osv.
Mit første forsøg på at holde den Hellig, bestod i at læse 1 kapittel i Det Nye Testamente, hver søndag. Og så ellers ikke lave noget den dag. Det var en hård start, man tror det næppe, men det var det, der skulle til, for mig, for at nå hertil, hvor jeg er i dag.
Disse evighedens skribenter, som vi ser en liste af i Bibelen, skrev deres tekster for 2000 år siden og mere.
Krista Frandsen som jeg citerer fra hver dag, og har gjort det i årevis, skrev hver dag, med dato, og først længe efter at hun var færdig, udgav hun sit samlede værk, i en bog.
Jeg har i længere tid, skrevet, men ikke udgivet mine skriverier, lidt på de samme vilkår, som evighedens skribenter.
Mine læsere kan læse mine ord, senere.
Ligesom Gud gør det.
Selv i dag, tager Gud en profet frem, og beskriver hans liv og gerning, for de fremmødte i Profeternes skole, som også er i Himmelen.
Som Percy Collet beskrev det med ordene: Tænk sig, man kan gå i skole i 1000 år og mere, i Himmelen. Hver dag og modtage undervisning.