www.tilFT.dk fra: www.beholy.be

Ung igen . dk
af Mil Jan Wind Tlf 42 10 1730
valg@dekristne.dk
Min opfattelse af virkeligheden med forbehold

(alle datoer)- fra mig. Det er mig velbehageligt og dig til velsignelse."
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
19. november
"Livet i mig og med mig er en gave - ikke en tung forpligtelse. En gave man kan sige ja eller nej til. Glem ikke, at I vælger, men JEG virker.
Gudslivets love er opfyldt af mig, og de kan ikke opfyldes af nogen anden.
Den som tror sig at eje, er fattig; dem som ved sig fattig, er rig. Liv er jeg kommet for at give jer - ikke forpligtelser. Den, som tror Mig, ham giver jeg magt til at være Guds barn.
Vær vågne, menneskedyrkelsen vinder frem og forbereder Antikrists trone. Tag afstand fra enhver form for menneskedyrkelse. Kun den ydmyge har brug for NÅDEN!"
Sidst.
November 19 2017 Kl 05:58 at snyde sig selv
Jeg brugte al min tid siden mit 19'ende år, på at hengive mig til Gud.
Og Han skuffede mig ikke, lang historie, først gav jeg 7 år, siden syv år mere, ligesom Jakob, da han skulle tjene Laban i 7 år ad gangen.
Og Gud skuffede mig ikke, siden gav jeg mig til at tjene Gud, uden tidsbegrænsning.
Jeg har mødt mange, og givet dem det samme tilbud, ligesom Jesus gav sine apostle og alle Hans diciple, samme tilbud.
Stort set alle, er guld værd i dag, som berørt af de vise sten, er de alle forvandlet til Guldkristne.
Ikke på grund af mig, men på grund af de mannakorn, jeg spreder omkring mig, for vi skal leve af hvert ord, der udgår af Guds mund.
Og det er føde til evigt liv, evig kærlighed, både Gud, Jesus og jeg taler meget om kærlighed, en kærlighed, der satser og varer evig, som livets vand, bliver man ikke tørstig når kærlighedens kilde springer frem i en.
Nu er disse billeder åndelige, og de er Guds hiroglyffer, som vi kan forstå, når vi taler Hans billedsprog. Derfor bruger jeg billederne og oversætter dem, for at dele de skatte, Gud vil dele med dem, der har tid til at gengælde Hans udrakte arm til os.
Det er Gud, der holder fast i os, og ikke os, der kun er små, der holder fast i Ham, vi griber Ham og føler at Han gør det samme med os, men som det lille barn, der er ved at lære at gå, så forstår vi ikke Guds betydning, som er at være vores forældre, der følger os og lærer os at gå, og træffe de rigtige beskutninger igennem livet.
Selvfølgelig kan vi nægte at lære, det gjorde jeg med hensyn til at lære engelsk tysk fransk og latin i skolen, men så skulle jeg bare bruge den nødvendige til efter at min skoletid var ovre. Og det ver at slå et ord i hver linie op i ordbøgerne, og bruge den tid der skulle til.
Jeg ville jo ikke snydes for at læse de bøger, der handlede om Gud og som blev skrevet af Hans venner.
Jeg har samlet meget af det på min hjemmeside, og du skal bruge minst 3 år, hvis du vil læse det hele.
Men så ved du også mere om Gud end noget præsteseminarium, højskole, universitet kan fortælle dig.
Kl 6:21 når jeg afslutter mine ord, tilføjer datoens tekst øverst.
Antikrists trone, som menneskedyrkelse ender med, at man vælger, sker når vi dør. Der og først der, kommer den trængsel, som alle mennesker møder, med mindre de søger Gud, med Jesus som deres præst og frelsermand.
Det rige hvor djæveln er herskeren, er i helvedet, og det er et evigt rige, bogen eller fortællingerne jeg også bringer, går i detaljer omkring det rige. Som Precy fortæller på et af hans 36 tapes, don't miss Heaven, gå ikke glip af Himmelen.
Og husk: Du skal ikke kende alt.
Selv den ringeste kan frelse og tjene Gud.
En Norsk prædikant ringede med sin cykelklokke og sagde: Guds rige er kommet nær, Percy så den selv samme prædikant ringe med en endnu finere cykkelklokke i Paradiset.
En lille veninde, til Anna Katarina Emmerick, så Anna i Paradiset, og undrede sig stort over det syn, og spurgte hvordan og hvorfor at netop hun var kommet i Paradiset?
Jo, sagde pigen, du irettesatte mig, jeg lyttede, og nu er jeg her.
Og det uden at kunne læse og skrive. fra begyndelsen af 1800 tallene, dengang, hvor man ikke sendte alle børn i skole.

Nu er NÅDENS tid, når vi dør, er den tid overstået, så er der ingen barmhjertighed, kun imod dem, som vælger lyset frem for at lyve og bedrage andre mennesker og levende væsener.